Firma Staněk nyní ušetří ročně 1.224.000 Kč

Tato případová studie digitalizace firemních procesů ukazuje, jak modulární systém TimeSaver přinesl firmě Staněk úsporu přes 1,2 milionu korun ročně. 

Majitel firmy, Richard, si pochvaluje: „TimeSaver nám skutečně uvolnil ruce. Ušetřil nám minimálně 120 hodin měsíčně na administrativě po revizích a 4 hodiny měsíčně na fakturaci. A také jsme ušetřili náklady na administrativní pracovnici, která si teď bude dělat kurzy a bude s námi dělat revize. Když bych to sečetl a znásobil 12 měsíci, tak nám TimeSaver ušetří více než milion korun za rok. A to je opravdu neuvěřitelné!

Řešení na zakázku

Firma Staněk vyzkoušela několik hotových programů určených pro revize, které měly pomoci, ale z mnoha důvodů nevyhovovaly. Proto se majitel firmy pan Staněk rozhodl kontaktovat společnost Pro Holding CZ, která na základě jeho požadavků dodala a na zakázku upravila systém TimeSaver.

Seznamte se s firmou Staněk

Firma Staněk se věnuje revizím hasící techniky, strojů, manipulační techniky a vybavení firem více než 20 let. Většina práce se skládá z opakovaných činností a obrovského množství administrativy. Situace došla tak daleko, že byla potřeba najmout dalšího administrativního pracovníka, aby majitel firmy a jeho kolegové administrativní zátěž zvládali. Považovali to ale za zbytečně mrhání lidskými zdroji a snažili se najít způsob, jak se administrativy zbavit.

Fungování firmy před TimeSaverem

150 hodin administrativy měsíčně

Časově náročné vytváření revizních zpráv

4 hodiny měsíčně fakturace

Obtížné hledání v archivech

Obtížné hledání v archivech

Efektivnější využití kvalifikovaných zaměstnanců

Eliminace chybovosti automatizací a digitalizací administrativních procesů

6denní pracovní týden

Nasazení TimeSaveru do firmy

Při uvádění TimeSaveru do praxe se nejdříve musel dodavatel systému seznámit s legislativními procesy revizních prací, specifikacemi, s druhy zařízení a také s tím, jak práce revizního technika na místě probíhá. Poté idenfitikovat všechny opakující se procesy, které lze automatizovat. Nainstalovat TimeSaver, a zakázkově upravit moduly tak, aby vyhovovaly požadavkům a pracovním zvyklostem.

Pak se veškerá data musela manuálně přepsat do systému, protože agenda byla doposud vedena na různých typech dokumentů, jak online tabulkách tak i tištěných protokolech. Jinak by se jednoduše přikročilo ke strojové migraci dat. Také se vytvářely karty jednotlivých zákazníků a přidávaly časové intervaly pro revize, protože TimeSaver automaticky hlídá, kdy se na provozech a na zařízeních mají udělat.

Případová studie Timesaver – digitalizace firemních procesů

1) Analýza aktuálních procesů a potřeb

Modulární systém Timesaver v praxi

2) Identifikace automatizovatelných procesů

Efektivní správa revizí pomocí Timesaver

3) Definice zakázkových úprav

Timesaver testování

4) Testování a ladění

5) Předání klientovi

Jak firma Staněk funguje s TimeSaverem

Administrativa na pár kliknutí

Notifikace s termíny opakovaných revizí

Revizní kontroly se vyplňují okamžitě na tabletu u zákazníka, protokoly jsou automatické

Administrativní pracovnice se přesunula do výkonné pozice a přináší do firmy peníze

Fakturace hotová v řádech minut

Snadné plánování

Pracovní pohoda

Absolutní přehled o zákaznících a návštěvách u nich

TimeSaver - výsledky a úspory

Před Po Úspora ročně
Administrativa revizních zpráv 150 hod/měs. 30 hod/měs. 720 000 Kč
Administrativní pracovnice plný úvazek - 480 000 Kč
Fakturace 4 hod/měs. 0 hod/měs. 24 000 Kč
Celkem 1 224 000 Kč
1) Administrativa revizních zpráv
Před 150 hod/měs.
Po 30 hod/měs.
Úspora ročně 720 000 Kč
2) Administrativní pracovnice
Před plný úvazek
Po -
Úspora ročně 480 000 Kč
3) Fakturace
Před 4 hod/měs.
Po 0 hod/měs.
Úspora ročně 24 000 Kč
Celkem
Úspora ročně 1 224 000 Kč
Celkem ušetřeno
1 224 000 Kč za rok
TimeSaver
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.