Firma Staněk nyní ušetří ročně 1.224.000 Kč
Tato případová studie digitalizace firemních procesů ukazuje, jak modulární systém TimeSaver přinesl firmě Staněk úsporu přes 1,2 milionu korun ročně.
Majitel firmy, Richard, si pochvaluje: „TimeSaver nám skutečně uvolnil ruce. Ušetřil nám minimálně 120 hodin měsíčně na administrativě po revizích a 4 hodiny měsíčně na fakturaci. A také jsme ušetřili náklady na administrativní pracovnici, která si teď bude dělat kurzy a bude s námi dělat revize. Když bych to sečetl a znásobil 12 měsíci, tak nám TimeSaver ušetří více než milion korun za rok. A to je opravdu neuvěřitelné!
Řešení na zakázku
Firma Staněk vyzkoušela několik hotových programů určených pro revize, které měly pomoci, ale z mnoha důvodů nevyhovovaly. Proto se majitel firmy pan Staněk rozhodl kontaktovat společnost Pro Holding CZ, která na základě jeho požadavků dodala a na zakázku upravila systém TimeSaver.
Seznamte se s firmou Staněk
Firma Staněk se věnuje revizím hasící techniky, strojů, manipulační techniky a vybavení firem více než 20 let. Většina práce se skládá z opakovaných činností a obrovského množství administrativy. Situace došla tak daleko, že byla potřeba najmout dalšího administrativního pracovníka, aby majitel firmy a jeho kolegové administrativní zátěž zvládali. Považovali to ale za zbytečně mrhání lidskými zdroji a snažili se najít způsob, jak se administrativy zbavit.
Fungování firmy před TimeSaverem
150 hodin administrativy měsíčně
Časově náročné vytváření revizních zpráv
4 hodiny měsíčně fakturace
Obtížné hledání v archivech
Obtížné hledání v archivech
Efektivnější využití kvalifikovaných zaměstnanců
Eliminace chybovosti automatizací a digitalizací administrativních procesů
6denní pracovní týden
Nasazení TimeSaveru do firmy
Při uvádění TimeSaveru do praxe se nejdříve musel dodavatel systému seznámit s legislativními procesy revizních prací, specifikacemi, s druhy zařízení a také s tím, jak práce revizního technika na místě probíhá. Poté idenfitikovat všechny opakující se procesy, které lze automatizovat. Nainstalovat TimeSaver, a zakázkově upravit moduly tak, aby vyhovovaly požadavkům a pracovním zvyklostem.
Pak se veškerá data musela manuálně přepsat do systému, protože agenda byla doposud vedena na různých typech dokumentů, jak online tabulkách tak i tištěných protokolech. Jinak by se jednoduše přikročilo ke strojové migraci dat. Také se vytvářely karty jednotlivých zákazníků a přidávaly časové intervaly pro revize, protože TimeSaver automaticky hlídá, kdy se na provozech a na zařízeních mají udělat.

1) Analýza aktuálních procesů a potřeb

2) Identifikace automatizovatelných procesů

3) Definice zakázkových úprav

4) Testování a ladění

5) Předání klientovi
Jak firma Staněk funguje s TimeSaverem
Administrativa na pár kliknutí
Notifikace s termíny opakovaných revizí
Revizní kontroly se vyplňují okamžitě na tabletu u zákazníka, protokoly jsou automatické
Administrativní pracovnice se přesunula do výkonné pozice a přináší do firmy peníze
Fakturace hotová v řádech minut
Snadné plánování
Pracovní pohoda
Absolutní přehled o zákaznících a návštěvách u nich
TimeSaver - výsledky a úspory
Před | Po | Úspora ročně | |
---|---|---|---|
Administrativa revizních zpráv | 150 hod/měs. | 30 hod/měs. | 720 000 Kč |
Administrativní pracovnice | plný úvazek | - | 480 000 Kč |
Fakturace | 4 hod/měs. | 0 hod/měs. | 24 000 Kč |
Celkem | 1 224 000 Kč |
1) Administrativa revizních zpráv | |
---|---|
Před | 150 hod/měs. |
Po | 30 hod/měs. |
Úspora ročně | 720 000 Kč |
2) Administrativní pracovnice | |
---|---|
Před | plný úvazek |
Po | - |
Úspora ročně | 480 000 Kč |
3) Fakturace | |
---|---|
Před | 4 hod/měs. |
Po | 0 hod/měs. |
Úspora ročně | 24 000 Kč |
Celkem | |
---|---|
Úspora ročně | 1 224 000 Kč |