Šetříme firmám
čas, peníze a lidské zdroje

Případová studie

Firma Staněk nyní ušetří ročně
1.224.000 Kč

díky automatizaci administrativy

Majitel firmy, Richard, si pochvaluje: „TimeSaver nám skutečně uvolnil ruce. Ušetřil nám minimálně 120 hodin měsíčně na administrativě po revizích a 4 hodiny měsíčně na fakturaci. A také jsme ušetřili náklady na administrativní pracovnici, která si teď bude dělat kurzy a bude s námi dělat revize. Když bych to sečetl a znásobil 12 měsíci, tak nám TimeSaver ušetří více než milion korun za rok. A to je opravdu neuvěřitelné!"

Firma Staněk se věnuje revizím hasící techniky, strojů, manipulační techniky a vybavení firem více než 20 let. Většina práce se skládá z opakovaných činností a obrovského množství administrativy. Situace došla tak daleko, že byla potřeba najmout dalšího administrativního pracovníka, aby majitel firmy a jeho kolegové administrativní zátěž zvládali. Považovali to ale za zbytečně mrhání lidskými zdroji a snažili se najít způsob, jak se administrativy zbavit.

 

Firma Staněk vyzkoušela několik hotových programů určených pro revize, které měly pomoci, ale z mnoha důvodů nevyhovovaly. Proto se majitel firmy pan Staněk rozhodl kontaktovat společnost Pro Holding CZ, která na základě jeho požadavků dodala a na zakázku upravila systém TimeSaver.

Fungování firmy před TimeSaverem

150 hodin administrativy měsíčně

18. října 2019

4 hodiny měsíčně fakturace

18. října 2019

480.000 roční náklad na administrativní pracovnici

18. října 2019

Časově náročné vytváření revizních zpráv

18. října 2019

Obtížné hledání v archivech

18. října 2019

6denní pracovní týden

18. října 2019

 Zavádění TimeSaveru do procesů firmy

Při uvádění TimeSaveru do praxe se nejdříve musel dodavatel systému seznámit s legislativními procesy revizních prací, specifikacemi, s druhy zařízení a také s tím, jak práce revizního technika na místě probíhá. Poté idenfitikovat všechny opakující se procesy, které lze automatizovat. Nainstalovat TimeSaver, a zakázkově upravit moduly tak, aby vyhovovaly požadavkům a pracovním zvyklostem.

Pak se veškerá data musela manuálně přepsat do systému, protože agenda byla doposud vedena na různých typech dokumentů, jak online tabulkách tak i tištěných protokolech. Jinak by se jednoduše přikročilo ke strojové migraci dat. Také se vytvářely karty jednotlivých zákazníků a přidávaly časové intervaly pro revize, protože TimeSaver automaticky hlídá, kdy se na provozech a na zařízeních mají udělat.

Jak firma Staněk funguje s TimeSaverem

Administrativa na pár kliknutí

18. října 2019

Revizní kontroly se vyplňují okamžitě na tabletu u zákazníka, protokoly jsou automatické

18. října 2019

Fakturace hotová v řádech minut

18. října 2019

Absolutní přehled o zákaznících a návštěvách u nich

18. října 2019

Notifikace s termíny opakovaných revizí

18. října 2019

Administrativní pracovnice se přesunula do výkonné pozice a přináší do firmy peníze

18. října 2019

Snadné plánování

18. října 2019

Pracovní pohoda

18. října 2019

TimeSaver - výsledky a úspory

  Před Po Úspora ročně
Administrativa reviznich zpráv 150 hod / měs. 30 hod / měs. 720.000 Kč
Administrativní pracovnice plný úvazek - 480.000 Kč
Fakturace 4 hod / měs. 0 hod / měs. 24.000 Kč
Celkem     1.224.000 Kč

 CELKEM UŠETŘENO

1.224.000 CZK ZA ROK

TimeSaver je modulární platforma

pro rychlé zakázkové přizpůsobení vašim procesům, která vás zbaví nudné, otravné a zatěžující administrativy. Je vhodná do firem, kde převažují
opakované procesy, personální aktivity, pravidelná školení, zdravotní prohlídky, poskytování pomůcek, údržba, servis přístrojů apod.

Pohled do TimeSaveru

  • Pohled-3-png
  • Pohled-1-png
  • Pohled-2-png
Logo
Stanek-logo

TimeSaver vám ušetří čas a peníze za administrativní pracovníky, kteří vám na
přínosnější pozici pomohou s rozvojem firmy.

Nahoru